Instalowanie i konfigurowanie pakietu Office w systemie Android

Zaloguj się przy użyciu konto Microsoft lub Konto służbowe platformy Microsoft 365.

Uwaga: Jeśli nie masz konta e- konto Microsoft, możesz utworzyć je bezpłatnie.

Jeśli zalogujesz się przy użyciu konto Microsoft skojarzonego z programem Office 2016 lub Office 2019, możesz uzyskać możliwość uaktualnienia do programu Microsoft 365.

Uwaga: Jeśli korzystasz Office 365 obsługiwanej przez firmę 21Vianet, wprowadź swój adres e-mail i hasło skojarzone z Twoim Microsoft 365 obsługiwanym przez subskrypcję firmy 21Vianet i zaloguj się.

Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zakupić plan, lub wybierz pozycję Może później, jeśli chcesz korzystać z aplikacji bez subskrypcji.

Pamiętaj, że jeśli korzystasz zMicrosoft 365 subskrypcji, możesz uzyskaćMicrosoft 365 dodatkowe funkcje.

Jeśli na urządzeniu z systemem Android są zainstalowane inne aplikacje pakietu Office, Twoje konto i pliki usługi OneDrive zostaną dodane automatycznie.

Aplikacje BRAVIA TV

Czy można pobierać aplikacje?

Dlaczego nie mam w telewizorze tych samych aplikacji co w smartfonie?

Jak oglądać filmy z innych serwisów streamingowych, jeśli telewizor nie pozwala korzystać ze sklepu Google Play?

Moje aplikacje zniknęły lub nie mogę połączyć się z serwisem

Nadal są problemy. Co jeszcze mogę zrobić?

Telewizor zapewnia dostęp do wielu funkcji i serwisów za pośrednictwem aplikacji (zwanych też apkami).

Wiele firm tworzy aplikacje na telewizory. Służą one do grania, oglądania filmów, przeglądania wiadomości, używania serwisów społecznościowych itp.

Czy można pobierać aplikacje?

Pewne aplikacje są fabrycznie zainstalowane w telewizorze, ale w zależności od posiadanego modelu może istnieć możliwość instalacji nowych aplikacji, dostępnych w sklepie Google Play.

Najpierw należy sprawdzić, czy telewizor jest wyposażony w platformę Android TV, czy nie. Sposób sprawdzania opisano tutaj. Nowe aplikacje można pobierać tylko na telewizory z platformą Android TV. Inne telewizory mają fabrycznie zainstalowane aplikacje lub aplikacje dodane/usunięte z systemu na serwerze.

Dlaczego nie mam w telewizorze tych samych aplikacji co w smartfonie?

Pomimo wielu podobieństw system operacyjny Android na wiele urządzeń mobilnych (takich jak smartfony i tablety) i platforma Android TV różnią się.

W konsekwencji nie możemy zagwarantować, że aplikacje na urządzenie mobilne będą zgodne z platformą Android TV i na odwrót. Z tego względu sklep Google Play umożliwi wyszukiwanie z telewizora z platformą Android TV tylko aplikacji zgodnych z platformą Android TV.

Jeśli jednak chcesz użyć pewnych funkcji i serwisów, które nie są dostępne w telewizorze, ale masz je na smartfonie, wypróbuj rozwiązania z tego artykułu: jak odtwarzać materiały z urządzenia mobilnego na telewizorze.

Jak oglądać filmy z innych serwisów streamingowych, jeśli telewizor nie pozwala korzystać ze sklepu Google Play?

Jeśli telewizor nie pozwala korzystać ze sklepu Google Play, jest kilka innych sposobów, by oglądać na nim filmy z aplikacji streamingowych. Można podłączyć do telewizora laptop, urządzenie do strumieniowej transmisji lub konsolę do gier.

Moje aplikacje zniknęły lub nie mogę połączyć się z serwisem

Nie ma powodów do niepokoju. W zależności od sytuacji należy wypróbować poniższe działania:

Serwis mógł zostać wycofany

Zdarza się, że aplikacje są usuwane z systemu. Jeśli brakuje jakiejś aplikacji, należy wyświetlić witrynę pomocy technicznej Sony lub witrynę autora aplikacji i sprawdzić, czy został opublikowany jakiś komunikat.

Serwis może tymczasowo nie działać

Jeśli aplikacja jest niedostępna, nie uruchamia się lub przestaje działać, polecamy poniższe rozwiązania.

(UWAGA: Po wykonaniu każdej czynności należy sprawdzić, czy problem został rozwiązany.)

Telewizory z platformą Android TV:

Sprawdź połączenie z Internetem

WSKAZÓWKA: Sprawdź, czy jest nastawiona właściwa data i godzina Wejdź na naszą witrynę pomocy technicznej lub witrynę autora aplikacji i sprawdź, czy został opublikowany jakiś komunikat. Oto łącze do najpopularniejszych serwisów.

WSKAZÓWKA: Jeśli pojawia się kod błędu sieci, zapoznaj się z tym artykułem, którego sekcja Sieć/Internet zawiera najczęściej występujące kody błędu i rozwiązania. Wykonaj resetowanie przez odłączenie zasilania: Wyłącz przewód zasilający telewizora z gniazdka sieci energetycznej, odczekaj 30 sekund i podłącz go na nowo. Skasuj dane aplikacji Wybierz kolejno opcje [HOME] > [Ustawienia] > [Aplikacje]. Przewijając zawartość listy, odszukaj żądaną aplikację. Wybierz kolejno opcje [Wyczyść dane] > [OK] 1. Wykonaj aktualizację oprogramowania telewizora. Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację. Przywróć ustawienia fabryczne 2.

Pamiętaj, że...

1 Wyczyszczenie danych aplikacji spowoduje trwałe usunięcie wszystkich plików, ustawień, kont, baz danych itp.

Wyczyszczenie danych aplikacji spowoduje trwałe usunięcie wszystkich plików, ustawień, kont, baz danych itp. 2 Przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje usunięcie z telewizora z platformą Android TV wszystkich danych i ustawień (informacji o ustawieniach sieci Wi-Fi i przewodowej, danych logowania do konta Google i innych kont, aplikacji Google Play oraz innych zainstalowanych aplikacji itd.). Telewizor zostanie przywrócony do stanu z chwili zakupu.

Telewizory bez platformy Android TV

Sprawdź połączenie z Internetem. Wejdź na naszą witrynę pomocy technicznej lub witrynę autora aplikacji i sprawdź, czy został opublikowany jakiś komunikat. Oto łącze do najpopularniejszych serwisów.

WSKAZÓWKA: Jeśli pojawia się kod błędu sieci, zapoznaj się z tym artykułem, który zawiera najczęściej występujące kody błędu i rozwiązania. Spróbuj użyć funkcji [Odśwież zawartość internetową]. Naciśnij przycisk HOME, a następnie wybierz opcję Ustawienia. Wybierz opcję [Sieć] lub [Konfiguracja sieci]. Wybierz opcję [Odśwież zawartość internetową]. Wykonaj resetowanie przez odłączenie zasilania: Wyłącz przewód zasilający telewizora z gniazdka sieci energetycznej, odczekaj 30 sekund i podłącz go na nowo. Przywróć standardowe ustawienia przeglądarki i usuń wszystkie pliki cookie

(Dotyczy tylko serii W9xxA, W8xxA, W7xxA, W6xxA, X90xxA, X85xxA, X95xxB, X90xxB, X85xxB, W9xxB, W8xxB, W7xxB, W6xxB i W750C) 3 Uruchom przeglądarkę z menu [Aplikacje]. Wybierz [Opcje]. Wybierz opcję [Ustawienia przeglądarki]. Wybierz opcję [Usuń pliki cookie]. Wykonaj inicjalizację ustawień osobistych:

(Dotyczy tylko serii WD75, WD6, WE75, WE6, XE70, WF6) 4 Wybierz kolejno opcje [HOME] > [Ustawienia]. Wybierz opcję [Pomoc techniczna]. Wybierz opcję [Inicjalizuj informacje osobiste]. Wybierz opcję [OK]. Wykonaj aktualizację oprogramowania telewizora. Przywróć ustawienia fabryczne 5.

Pamiętaj, że...

3, 4 Nie wiesz, z jakiej serii jest Twój telewizor? Oto kilka przykładów:

KDL-46 W90 5 A

5 KD-85 X95 05 B

05 KDL-40 W7 0 5C

0 KDL-49 WD75 5

5 KD-49 XE70 03

03 KDL-43 WF6 65

5 Należy pamiętać, że przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje skasowanie ustawień kalibracji obrazu telewizora.

Aplikacja może wymagać aktualizacji

Pewne aplikacje są aktualizowane przez ich autora i mogą przestać współpracować z telewizorem, chyba że zostaną zaktualizowane (poprzez sklep Google Play), zainstalowane zostanie najnowsze wewnętrzne oprogramowanie telewizora lub jedno i drugie.

Telewizory z platformą Android TV:

Aktualizacja aplikacji / wewnętrznego oprogramowania wymaga wykonania dwóch czynności:

Upewnij się, że opcja [Automatycznie aktualizuj aplikacje] w sklepie Google Play jest ustawiona na [Wł.] a. Przejdź do sklepu Google Play.

b. Wybierz opcję [Ustawienia] .

. c. Wybierz opcję [Automatycznie aktualizuj aplikacje] .

. d. Wybierz opcję [Zawsze automatycznie aktualizuj aplikacje]. Wykonaj aktualizację oprogramowania telewizora.

Telewizory bez platformy Android TV

Inne telewizory mają fabrycznie zainstalowane aplikacje lub aplikacje dodane/usunięte z systemu na serwerze. W przypadku najnowszych aplikacji, proszę wykonać aktualizację oprogramowania TV.

UWAGA: Aplikacje zewnętrznych producentów są aktualizowane według uznania i harmonogramów ich autora.

Nadal są problemy. Co jeszcze mogę zrobić?

Jeśli w dalszym ciągu występują problemy z aplikacjami, zalecamy zapoznanie się z najczęstszymi pytaniami. Przejdź na stronę z opisem produktu w naszej witrynie pomocy technicznej i wpisz swoje zapytanie na pasku wyszukiwania. Możesz też pobrać na smartfon aplikację Support by Sony, aby błyskawicznie otrzymywać powiadomienia. Informacje o rozwiązywaniu problemów zawiera ponadto system Pomocy BRAVIA, pojawiający się po naciśnięciu przycisku HELP na pilocie.

UWAGA: Pomoc BRAVIA jest dostępna tylko w telewizorach z platformą Android TV

Aplikacje dla telewizji z systemem Android

Jakie aplikacje dostępne są na telewizory Sony z platformą Android TV?

Aby dowiedzieć się, jakie aplikacje można zainstalować na telewizorze Sony z platformą Android TV, należy odwiedzić serwis Google Play.

UWAGI:

Serwis Google Play w telewizorze Sony z platformą Android TV wyświetla tylko aplikacje obsługiwane przez posiadany telewizor. Oznacza to, że aplikacje niewidoczne nie są obecnie obsługiwane. Telewizor nie daje możliwości użycia wszystkich aplikacji przeznaczonych na inne urządzenia z systemem Android (na przykład smartfony).

Zakupów aplikacji można dokonywać w serwisie Google Play po zalogowaniu się na swoje konto Google. Można także bezpłatnie zainstalować aplikacje kupione wcześniej na inne posiadane urządzenia mobilne z systemem Android, o ile dostępne są odpowiedniki tych aplikacji przeznaczone na telewizory Sony z platformą Android TV.

Istnieją dwa sposoby sprawdzania, jakie aplikacje są dostępne:

Menu HOME telewizora

Jeśli masz już telewizor Sony z platformą Android TV, możesz wybrać aplikację Sklep Google Play z menu Aplikacje. Następnie możesz przeszukać listę wszystkich dostępnych aplikacji.

* Wygląd ekranu głównego zależy od modelu, regionu i dostępnych aplikacji. Komputer, tablet lub smartfon

Używając komputera, tabletu lub smartfona, odwiedź witrynę aplikacji na platformę Android TV. Zawiera ona listę najnowszych aplikacji na urządzenia z platformą Android TV.

UWAGA: Odwiedzając witrynę aplikacji na platformę Android TV, można przed pobraniem aplikacji zapoznać się z jej opisem i opiniami na jej temat.

Jak sprawdzić, jakie aplikacje są zainstalowane w telewizorze Sony z platformą Android TV?

Naciśnij przycisk HOME na pilocie. Wybierz opcję Ustawienia. Kolejne kroki będą zależały od opcji menu telewizora:

Wybierz Apps - Zobacz wszystkie aplikacje. (Android™ 9)

Wybierz Apps - kategoria Pobrane aplikacje lub System apps. (Android 8.0 lub nowszy)

Jak pobierać i instalować aplikacje

Naciśnij przycisk HOME na dostarczonym pilocie. W kategorii Aplikacje wybierz opcję Sklep Google Play.

Jeśli telewizor z systemem Android™ 8.0 Oreo™ nie ma sekcji Ulubione aplikacje, wybierz ikonę Aplikacje, po czym wybierz ikonę Uzyskać więcej aplikacji lub opcję Sklep Google Play. Na ekranie sklepu Google Play wybierz ikonę wyszukiwania.

Pojawi się wyszukiwarka, a kolor ikony mikrofonu zmieni się na czerwony.

Aby wyszukać nazwę aplikacji, użyj funkcji wyszukiwania głosowego telewizora i wypowiedz nazwę aplikacji.

Jeśli chcesz użyć klawiatury ekranowej, naciśnij przycisk ze strzałką w prawo, aby ją wyświetlić.

Wybierz aplikację. Wybierz opcję Zainstaluj.

Jak uruchomić zainstalowaną aplikację

Naciśnij przycisk HOME. W kategorii Aplikacje wybierz zainstalowaną aplikację.

W telewizorze z systemem operacyjnym Android 8.0 Oreo wybierz ikonę Aplikacje , aby wyświetlić listę zainstalowanych aplikacji.

Jak odinstalować aplikację

Naciśnij przycisk HOME. W kategorii Aplikacje wybierz opcję Sklep Google Play. Jeśli nie wykonano jeszcze logowania na konto Google, pojawi się monit o zalogowanie.

W telewizorze z systemem operacyjnym Android™ 8.0 Oreo™ wybierz opcję Aplikacje, a następnie Sklep Google Play. W lewym oknie wybierz Moje aplikacje. Wybierz aplikację, którą chcesz odinstalować. Wybierz opcję ODINSTALUJ. Wybierz OK, aby potwierdzić.

Nie można odinstalować fabrycznie zainstalowanej aplikacji.

Jarosław Kułak
Jarosław Kułak

Leave a Comment