Uwaga: Zmieniliśmy nazwę aplikacji „Twój telefon” na „Microsoft Phone Link”. Ponadto aplikacja towarzysząca „Twojego telefonu” dla systemu Android jest teraz nazywana „Łączem do Windows”. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Przedstawiamy Microsoft Phone Link i Łącze do Windows .
Wymagania systemowe
Środowisko Łącze telefonu jest uruchamiane na komputerze z systemem Windows i Łącze telefonu w aplikacji. Na komputerze możesz połączyć się, aby wybrać urządzenia Android, Samsung i HONOR za pomocą aplikacjiŁącze do Windows, która jest wstępnie zainstalowana na urządzeniu, lub które możesz pobrać ze sklepu Google Play lub Samsung Galaxy Store.
Ten link między urządzeniem z systemem Android a komputerem zapewnia natychmiastowy dostęp do wszystkiego, co lubisz. Z łatwością odczytuj wiadomości SMS i odpowiadaj na nie, wyświetlaj najnowsze zdjęcia z urządzenia z systemem Android, korzystaj z ulubionych aplikacji mobilnych, nawiązuj i odbieraj połączenia oraz zarządzaj powiadomieniami na urządzeniu z systemem Android prosto z komputera.
Aplikacja Łącze telefonu wymaga następujących elementów do działania:
Komputer z systemem Windows 10 (z aktualizacją z maja 2019 r. lub nowszą) lub Windows 11.
Urządzenie z systemem Android z systemem Android w wersji 7.0 (Nougat) lub nowszej.
Twój telefon i komputer muszą być połączone do tej samej sieci Wi-Fi.
Zalecamy, aby zawsze mieć zainstalowaną najnowszą wersję systemu Windows, aby zapewnić najlepsze środowisko pracy z aplikacją Łącze telefonu.
Nasza aplikacja Oral-B może być zainstalowana na urządzeniach z systemem Android oraz iOS, a ponadto jest kompatybilna ze smartfonem Samsung Galaxy Note 5. Aby połączyć się z aplikacją za pomocą funkcji Bluetooth, smartfon (bądź inne urządzenie) musi być wyposażony w Bluetooth 4.0 (tzn. przystosowany do inteligentnych technologii), a system operacyjny musi obsługiwać Bluetooth 4.0 (system Android 4.3 lub nowszy oraz iOS5 lub nowszy). Informacje na temat systemu operacyjnego w urządzeniu Android lub iPhone oraz wersji Bluetooth są dostępne w ustawieniach telefonu, np. w zakładce „Informacje o telefonie”.
Dostępnych jest kilka aplikacji Oral-B, dlatego warto najpierw sprawdzić, czy na pewno pobrałeś/-aś naszą oficjalną wersję. To aplikacja „Oral-B” od P&G Productions w kategorii Zdrowie i fitness.
Aby dowiedzieć się, jak sparować aplikację Oral-B ze szczoteczką elektryczną, obejrzyj poniższy filmik, w którym przedstawiono cały ten proces.
Jeśli jednak masz problem ze sparowaniem smartfona z aplikacją Oral-B, zapoznaj się z naszymi wskazówkami.
Obecna wersja aplikacji to 4.2 – została wprowadzona 30 marca 2017 r. Możesz sprawdzić, czy masz najnowszą wersję, klikając trzy kropki w lewym górnym rogu, wybierając „Ustawienia”, a następnie „Informacje o aplikacji”. W wersjach Androida wcześniejszych niż 7.1.1 oraz w wersji aplikacji Oral-B starszej niż 4.2 pojawiło się kilka problemów, więc upewnij się, że masz zaktualizowaną wersję Androida.
Jeśli wersja się zgadza, sprawdź, czy funkcja Bluetooth jest włączona w szczoteczce i na telefonie. Aby sprawdzić, czy funkcja Bluetooth jest aktywna w szczoteczce, uruchom ją, a następnie sprawdź, czy świeci się dioda Bluetooth (nad paskiem ładowania). Jeżeli nie, to znaczy, że funkcja Bluetooth nie jest aktywna. Aby włączyć funkcję Bluetooth, naciśnij i przytrzymaj przyciski zasilania oraz wyboru trybu przez kilka sekund, aż dioda zacznie migać.
Gdy szczoteczka połączy się ze smartfonem, pojawi się okno z informacją o synchronizacji. Gdy wyrazisz zgodę na sparowanie obu urządzeń, szczoteczka zostanie rozpoznana w systemie operacyjnym smartfona.
Sparowana szczoteczka będzie widoczna w ustawieniach iOS Bluetooth jako urządzenie podłączone. Proces parowania może zostać pomyślnie ukończony jedynie z poziomu aplikacji Oral-B.
Nie należy parować szczoteczki z urządzeniem, korzystając z ustawień Bluetooth w urządzeniu. W takim przypadku użytkownik zostanie poproszony o podanie kodu PIN. Wówczas należy uruchomić aplikację Oral-B, co umożliwi połączenie szczoteczki z urządzeniem.
Czasem nawiązane wcześniej połączenie może zostać przerwane i przestać działać. Wówczas należy wyłączyć funkcję Bluetooth na telefonie, a następnie aktywować ją ponownie. Takie działanie często pozwala przywrócić połączenie. Jeśli jednak to nie pomoże, wyłącz telefon i uruchom go ponownie. Gdy funkcja Bluetooth w telefonie będzie aktywna, połączenie powinno zostać przywrócone.
Jeżeli te wskazówki nie pomogą, skontaktuj się z naszym działem technicznym. Na tym etapie pomocne będą informacje dotyczące pojawiających się komunikatów o błędzie oraz miejsca, do którego odwołuje się aplikacja. Jeśli nie posiadasz jeszcze wersji 7.1.1, wkrótce powinna być dostępna. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zalecamy kontakt z producentem telefonu lub dostawcą usługi. Jesteśmy pewni, że zaktualizowanie Androida do najnowszej wersji rozwiąże problemy z łącznością.
Jeśli zdecydujesz się oddać szczoteczkę, gwarantujemy Ci zwrot pieniędzy w ciągu 60 dni od daty zakupu. Pod tym linkiem znajdziesz wszystkie potrzebne informacje, w tym dane adresowe oraz informacje o tym, co należy wysłać. Potrzebny będzie również stosowny paragon. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszym działem technicznym.
Wiele problemów z wydajnością gry (tj. długie wczytywanie, awarie, brakujące funkcje, synchronizacja gry) można rozwiązać na następujące sposoby:
(Uwaga: instrukcje mogą się nieznacznie różnić w zależności od urządzenia lub wersji oprogramowania).
Sprawdź swoje połączenie internetowe
• None Upewnij się, że Twoje urządzenie jest połączone przez Wi-Fi, 3G, 4G, 5G lub LTE.
• None Jeśli grasz przez połączenie Wi-Fi, upewnij się, że Twój router jest włączony. Staraj się też za bardzo od niego nie oddalać, ponieważ możesz stracić sygnał Wi-Fi.
Uruchom ponownie urządzenie
Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji do gry ze sklepu Google Play:
• None W zakładce „Przegląd” stuknij „Dostępne aktualizacje” i wybierz aplikacje, które chcesz zaktualizować.
Wymuś zatrzymanie niepotrzebnych aplikacji działających w tle, wykonując te same kroki.
Upewnij się, że masz najnowszą wersję systemu operacyjnego dla swojego urządzenia.
Aby sprawdzić, czy dostępna jest aktualizacja systemu:
Jeśli problem nadal występuje, odinstaluj lub przeinstaluj aplikację (*).
(*) Ważne: Ten krok może spowodować zresetowanie postępów w grze. Nie wykonuj tego kroku, dopóki nie upewnisz się, że masz utworzoną kopię zapasową swojej gry za pośrednictwem jednej z dostępnych metod logowania w aplikacji (np. Facebook Connect, adres e-mail czy Google Play Games). Jeśli twoja gra nie ma kopii zapasowej, Zynga może nie być w stanie odzyskać twoich postępów
• None Przejdź do sklepu Google Play, aby znaleźć i ponownie zainstalować aplikację.
• None Zaloguj się ponownie do gry, korzystając z tego samego konta i metody logowania, co wcześniej.
Uwaga: Jeśli użyjesz tego samego konta Google Play, nie musisz ponownie płacić za zakupione aplikacje.
Jeśli grasz na wielu urządzeniach:
• Upewnij się, że gra jest zawsze zaktualizowana do najnowszej wersji na wszystkich urządzeniach.
• Upewnij się, że ustawienia daty i godziny na wszystkich urządzeniach są prawidłowe. Zalecamy w tym zakresie wykorzystanie w ustawieniach urządzeń opcji „Automatycznie”.
• Upewnij się, że gra jest połączona za pomocą tego samego konta i metody logowania na wszystkich urządzeniach.
• Należy pamiętać, że korzystanie z wielu urządzeń może nie być w pełni obsługiwane przez wszystkie gry.
Leave a Comment